Program pakowania angażuje konsumentów w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nie ma wątpliwości - zrównoważony rozwój jest najważniejszy dla dzisiejszych konsumentów, niezależnie od tego, czy chodzi o to, jak uprawiana jest ich żywność, czy też o to, w co jest pakowana w sklepie spożywczym. W rzeczywistości, zrównoważone opakowania są trendem w całej alei produktów, a to obejmuje nawet mniejsze części kategorii opakowań, takie jak etykiety i zamknięcia.
To sprawia, że jest to priorytet dla firm takich jak
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.