Prominent zwiększa sprzedaż dzięki spostrzeżeniom z neuromarketingu
Aby uzyskać pełny obraz tego, co kieruje konsumentami, a także wziąć pod uwagę ich nieświadome wybory, Prominent nawiązał współpracę z Unravel Research; profesjonalną stroną skupiającą się na neuromarketingu. 16 maja współzałożyciel Tim Zuidgeest zaprezentował kilka fascynujących spostrzeżeń na Global Tomato Congress w Rotterdamie.
Nie tylko w Holandii, ale także w
Polsce.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.