Prowincja Holandia Północna inwestuje miliony w lokalną żywność
Prowincja Holandia Północna chce, aby jej mieszkańcy jedli bliżej domu, inwestując 2,7 mln euro w lokalną żywność i zrównoważone rolnictwo. Bezpośredni kontakt między rolnikiem a konsumentem jest tym, co prowincja Holandia Północna chce osiągnąć w najbliższych latach. W latach 2023 i 2024 Rada Prowincji zainwestuje 2,4 mln euro, aby produkcja żywności w Holandii Północnej stała się bardziej
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.