Przedstawiamy AGL, firmę logistyczną w sercu afrykańskiej transformacji
MSC wzmocniło swoje ciągłe inwestycje w Afryce, wprowadzając markę AGL. AGL, oznaczająca "Africa Global Logistics", to nowa nazwa firmy znanej wcześniej jako Bolloré Africa Logistics lub BAL.
Rozwijając swoje doświadczenie przez ponad sto lat i zatrudniając ponad 21 000 pracowników pracujących w 49 krajach, AGL jest referencyjną firmą multimodalną
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.