Przekształcone rękodzieło zrodzone z projektu solidarności społecznej we Włoszech
"Zdywersyfikowaliśmy naszą produkcję z klasycznych dżemów owocowych i marmolad, natomiast pikantne produkty przetworzone pozwoliły nam na rozwój i zwiększenie obrotów, biorąc pod uwagę, że istnieje większe zapotrzebowanie rynku. Małe produkcje certyfikowane pod względem identyfikowalności i bezpieczeństwa żywności, które wykorzystują procesy rzemieślnicze, gdzie opieka zaczyna się już od produkcji na polu", mówi Enzo Benincasa,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.