Przetwórcy żywności i firmy pakujące zwiększają wydajność dzięki nowym rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji
W ostatnim czasie wiele słyszymy o sztucznej inteligencji. Zdolność komputerów do naśladowania ludzkiego myślenia i podejmowania decyzji, do automatyzacji zadań, które tradycyjnie wymagały ludzkiej inteligencji, wywołała wiele sensacyjnych wiadomości. Potwierdzając rosnące znaczenie tej technologii, TOMRA Food właśnie wprowadziła na rynek dwa nowe rozwiązania do sortowania i klasyfikacji oparte na sztucznej inteligencji.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.



