Pure Harvest planuje dalszy rozwój dzięki strategicznemu partnerstwu z Richel Group o wartości 150 mln USD
Pure Harvest Smart Farms zawarło trzyletnie, wyłączne partnerstwo strategiczne z Richel Group. Skupiając się bezpośrednio na Bliskim Wschodzie i Azji, partnerstwo ma na celu wdrożenie inteligentnych systemów uprawy o wartości ponad 150 milionów dolarów, z możliwością rozszerzenia partnerstwa na nowe obszary geograficzne.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.