"Pytanie brzmi, co stanie się za pięć lub sześć lat, kiedy wszystkie nowe plantacje staną się w pełni produktywne".
Kampania hiszpańskiej pitayi dobiegła końca w styczniu, a w tym sezonie uprawy skorzystały z temperatur odnotowywanych od marca, które pozwoliły na uzyskanie dobrej produkcji z dojrzałych plantacji na Półwyspie Apenińskim, takich jak te należące do Rosa Pitaya.
"To nasz siódmy rok w branży pitaya i dzięki sprzyjającym warunkom pogodowym,
".
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.