Refleksje branżowe, rosnące wyzwania i strategie ewolucji dla przyszłego dobrobytu
Phil Turnbull, dyrektor generalny APAL, podzielił się tą aktualizacją z branżą w letnim wydaniu AFG 2023.
Kiedy zbliżamy się do końca kolejnego roku, zastanawiamy się nad wyzwaniami, testami i triumfami, które odbiły się echem w naszej branży. Przywołanie czasu w niedawnej pamięci, kiedy nasz sektor nie napotykał przeszkód lub barier, wydaje się prawie niemożliwe, a ten rok nie był wyjątkiem.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.