"Rok 2024 rokiem pozycjonowania marki Frutas de Chile, dalszego doskonalenia i otwierania nowych rynków"
W nowym roku 2024 Chile skonsoliduje swoją markę jako dostawca świeżych produktów na rynki całego świata. Zostanie to osiągnięte dzięki marce Frutas de Chile, która wyróżnia jego kraj, mówi Iván Marambio, prezes Frutas de Chile: "Rok 2024 będzie ważnym rokiem dla pozycjonowania naszej marki Frutas de Chile i dalszego postępu w ulepszaniu i
>FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.