Równoważenie świeżości i zrównoważonego rozwoju jest wyzwaniem dla opakowań produktów
Zapewnienie, że świeże produkty docierają do konsumentów w najlepszym możliwym stanie, ma kluczowe znaczenie. "Opakowanie odgrywa istotną rolę, a jeśli jest wykonane prawidłowo, zachowuje świeżość produktów i zmniejsza marnotrawstwo żywności" - mówi Patrick Boot, dyrektor finansowy i członek zarządu NNZ North America. "Jednak głównym wyzwaniem jest zrównoważenie ochrony i świeżości produktu z estetyką i zrównoważonym rozwojem".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.