Różnice w cenach produktów z pomidorów między Włochami północnymi a środkowo-południowymi
"W porównaniu z poprzednimi latami, cena produktów pomidorowych na półce wzrosła, uniemożliwiając znalezienie czegoś, co kosztuje tylko 59 eurocentów", wyjaśnia Giuseppe Stasi, kierownik sprzedaży w Rosso Gargano.
"Wielka sieć handlowa wchłonęła część kosztów, aby nie zmniejszać jeszcze bardziej siły nabywczej rodzin, chociaż pozostaje lekkie napięcie w kształtowaniu się cen produktów. Jeśli weźmiemy pod uwagę ten sam produkt, ceny są wyższe w północnych Włoszech niż w centrum/południu kraju. Rodziny odczuwają skutki inflacji, więc panowanie nad cenami jest jedynym sposobem na powstrzymanie wyścigu do sklepów dyskontowych w poszukiwaniu specjalnych promocji."
Na zdjęciu Giuseppe Stasi, kierownik sprzedaży w Rosso Gargano

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.