"Rozwiązania te zmniejszają ryzyko błędów w kodowaniu i chronią firmy przed ryzykiem wycofania produktów z rynku".
Przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją świeżych produktów muszą być zgodne z najnowszymi przepisami rządowymi w zakresie etykietowania swoich produktów. W niektórych regionach obejmuje to dostarczanie informacji o identyfikowalności niektórych składników wysokiego ryzyka w formacie cyfrowym, aby umożliwić śledzenie produktów z powrotem do producenta w przypadku wycofania.
Chociaż kodowanie produktów może wydawać się małym krokiem w
Dobrym kierunku.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.