Rząd i sektor ogrodniczy stawiają sobie za cel 12 mld dolarów eksportu do 2035 r.
Nowa strategia rządu i przemysłu uruchomiona dzisiaj ma swoje cele na zwiększenie wartości produkcji ogrodniczej Nowej Zelandii do 12 miliardów dolarów do 2035 roku, powiedział minister rolnictwa Damien O'Connor.
"Nasz eksport żywności i włókien jest kluczowy dla bezpieczeństwa gospodarczego Nowej Zelandii. Jesteśmy skoncentrowani na długoterminowych strategiach, które opierają się na rekordowych przychodach z roku na rok uzyskiwanych przez nasze
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.