Rzadka oferta i wyższe ceny roszponki z Holandii
"Zaczęliśmy od sałatki polowej z Holandii na początku listopada, ponieważ wystąpiły problemy z siewem u naszych partnerów na bardziej południowych obszarach upraw. Powodem był nadmiar wody. Jest to produkt szklarniowy. W międzyczasie częściowo przestawiliśmy się na produkty zewnętrzne. Cena nieco wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem, ponieważ początkowo podaż była bardzo ograniczona".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.