Rzecznik Lidl Luksemburg: "Poważne niedobory świeżej żywności"
UK: Sainsbury's szuka większych oszczędności, aby konkurować ceną
Kolejna faza strategii brytyjskiego supermarketu Sainsbury's będzie miała na celu wykorzystanie dynamiki silnego 2023 roku, podczas którego firma stwierdziła, że przyciągnęła klientów z powrotem od niemieckich dyskontów Aldi i Lidl dzięki bardziej konkurencyjnym cenom.
Źródło: reuters.com
Austria: SPAR otwiera sklep przyjazny dla klimatu

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.