Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

"Rzeczywiście sprzedaliśmy znacznie więcej odmian Gali"

2023-01-27 00:00
Źródło: Freshplaza.com

Sprzedaż polskich jabłek była raczej stabilna, ale była jedna konkretna odmiana, która wyjątkowo dobrze poradziła sobie w Europie Zachodniej - mówi Jakub Krawczyk, kierownik eksportu w polskim eksporterze jabłek Appolonia.

"Sprzedaliśmy podobne ilości jabłek jak w innych sezonach, a ilości, które zostały nam w magazynach też są dość dobre. Można powiedzieć, że sprzedaż dla naszej firmy jest stabilna. Sprzedaliśmy jednak znacznie więcej odmiany Gala, jeśli spojrzeć na procent sprzedaży, której nasi klienci nie mogli kupić w Europie Zachodniej, gdyż klienci informowali nas, że jakość nie jest tam tak dobra, a wolumeny były mniejsze. W tym sezonie Gala wypadła więc całkiem dobrze. Choć do Azji czy Ameryki Południowej lepiej wysyłać Galę na początku sezonu, gdy owoce mają największe ciśnienie i termin przydatności do spożycia jest najdłuższy. Wkrótce na rynku pojawią się jabłka z południowej półkuli, więc będziemy mieli dodatkowego konkurenta zaopatrującego naszych klientów."

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem