Sainsbury's zamyka dwa magazyny, 1,400 miejsc pracy jest zagrożonych
Handel internetowy nadal rośnie w UE
Zakupy online nadal rosną w UE, jak pokazują dane z najnowszego corocznego badania dotyczącego wykorzystania TIK w gospodarstwach domowych i przez osoby fizyczne. W 2022 r. 91 proc. osób w wieku od 16 do 74 lat w UE korzystało z internetu, z czego 75 proc. kupiło lub zamówiło towary lub usługi do użytku prywatnego. Odsetek osób korzystających z e-sklepów wzrósł z 55% w 2012 r. do 75% w
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.