Samobieżny robot hybrydowy do zabiegów bez udziału operatora
"Autopilot w pracy" to hasło reklamowe Elettra, samobieżnego robota hybrydowego opracowanego do zabiegów w winnicach i sadach, szczególnie w niewygodnych obszarach (np. wąskie i pochyłe rzędy, takie jak te w Trentino Alto Adige lub tarasy w Ligurii), ale który może być używany wszędzie. Robot został oficjalnie zaprezentowany publiczności na targach Fieragricola w Weronie.
Angelo Saracino,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.