Segment produktów świeżych rośnie w krajach azjatyckich byłego ZSRR
Podczas gdy sektor świeżych produktów doświadcza zarówno pozytywnych, jak i negatywnych aspektów w wielu obszarach w Europie, inne obszary przechodzą znaczące zmiany. Futura srl, specjalizująca się w technologiach sortowania i pakowania, jest na bieżąco z sytuacją.
Leonardo Papi (kierownik sprzedaży na Włochy) i Omar Papi: rodzinna pasja!
"Futura stale śledzi wszystkie kraje WNP
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.