Sektor ogrodniczy w Zimbabwe odnotowuje ożywienie dzięki inwestycjom
Sektor ogrodnictwa w Zimbabwe, poważnie dotknięty gwałtownymi konfiskatami ziemi dwie dekady temu, doświadcza ożywienia napędzanego zwiększonymi inwestycjami. Według Rady Rozwoju Ogrodnictwa (Horticultural Development Council, HDC), celem branży jest osiągnięcie 1 miliarda dolarów eksportu do 2030 roku.
W 1999 r. eksport produktów ogrodniczych z Zimbabwe osiągnął 140 mln USD, ale sektor ten stanął w obliczu wyzwań związanych z
W 1999 r. eksport produktów ogrodniczych z Zimbabwe osiągnął 140 mln USD.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.