"Sektory sadzonek i świeżych produktów muszą znaleźć równowagę"
Rozpoczęła się druga połowa francuskiego sezonu ziemniaczanego, z "raczej korzystnym rynkiem, utrzymującymi się cenami, dynamicznymi rynkami zbytu na rynku francuskim i rynkiem eksportowym oferującym wiele możliwości". Finalizowane są również zobowiązania na kolejną kampanię, z kluczową kwestią w tym roku: zmniejszeniem powierzchni obsadzonej. Według Francisco Moya, dyrektora Vitalis i
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.