Silna korekta przepustowości na linii Azja-NAWC
Na początku pandemii przewoźnicy byli w stanie zmniejszyć pojemność zgodnie z ogromnym skurczeniem się popytu. Jednak ten sam stopień zaangażowania nie było widać z katastrofy objętości w ostatnich 4 miesiącach 2022 roku, z przewoźnikami albo nie może, lub ewentualnie nie chce. Zamiast tego przyjęto postawę wyczekującą, w której przewoźnicy najwyraźniej czekają na swoich konkurentów
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.