Smaczny Tom zyskuje nowy wygląd
Marka Tasty Tom ma teraz nowe logo. Ta smaczna holenderska marka TOV była ostatnio stylizowana w 2008 roku. Kierownik marketingu ZON Unigrow, Ine van Kleef, wyjaśnia rebranding.
Dlaczego nowe logo?
"Po 15 latach logo było przestarzałe, więc był to najwyższy czas na nowy wygląd. Nie jest to cel sam w sobie, ale dodaje coś do naszej wizji, strategii i celów. Ponadto, inne
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.