"Śmiemy twierdzić, że mamy wiodącą pozycję w Azji Południowo-Wschodniej"
"W Aartsen nigdy nie ma nudy. W ciągłym ruchu czujemy się komfortowo", zaczyna Menno van Breemen z Aartsen. "Nie dlatego, że jesteśmy niespokojni, ale dlatego, że jesteśmy bardzo ambitni. Jesteśmy tacy sami w Azji, gdzie od 2012 r. stosujemy tę samą strategię, co w Europie - Beneluksie". Grupa Aartsen importuje produkty (wszystko świeże - niezwykle szeroki asortyment) od 700 producentów

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.