Spadek eksportu hiszpańskiej cukinii o prawie 22%, podczas gdy zakupy marokańskiej cukinii wzrosły o ponad 33%
Hiszpański eksport cukinii w pierwszych jedenastu miesiącach 2022 roku zarejestrował znaczny spadek w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego. Według Hortofinfo, w tym okresie sprzedaż hiszpańskiej cukinii za granicę spadła o 90,05 mln kg, czyli o 21,93%, przechodząc z 410,68 mln kg w 2021 roku do 320,62 mln kg w roku ubiegłym.
Dochody uzyskane z tego eksportu wzrosły o
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.