Spadek sprzedaży papryki hiszpańskiej i holenderskiej w UE przy jednoczesnym wzroście sprzedaży papryki marokańskiej
Według badań Hortoinfo, sprzedaż hiszpańskiej papryki w UE w okresie od stycznia do października 2022 roku spadła o 8,53% (tj. -42,69 mln kg) w stosunku do roku poprzedniego. Jest to trzeci rok, w którym sprzedaż hiszpańskiej papryki na rynki unijne spadła. Wcześniej eksport na rynki unijne co roku wzrastał.
Mimo tego spadku Hiszpania jest nadal krajem, który sprzedaje
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.