Spółka dominująca Fruca przenosi 90 milionów swoich akcji do trzech nowych spółek
Idol Valores, spółka dominująca firmy rolniczej Fruca Marketing, właśnie dokonała redystrybucji swoich aktywów. Firma, która posiadała prawie 145 milionów euro kapitału akcyjnego, rozdzieliła ponad 90 milionów euro pomiędzy trzy inne nowo utworzone spółki: La Forja Futuro SL, Malagón Finanzas SL i Hortisano la Herrera SL.
Te trzy firmy, które zachowują swoje
...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.