Sprzedaż Greenyard wzrosła o 10,3% w Q1
Sprzedaż netto Greenyard (LfL) wyniosła 1 281,3 mln euro w pierwszym kwartale bieżącego roku obrotowego, co oznacza wzrost o 10,3% w porównaniu z 1 161,2 mln euro w analogicznym okresie ubiegłego roku.
W porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, wolumeny pozostają stabilne (+0,2%). W tym kwartale, w celu utrzymania godziwej wartości dla całego łańcucha od konsumenta do plantatora, konieczne były podwyżki cen (+10,1%)
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.