Sprzedaż Veganuary spada, bo zainteresowanie słabnie
Pomimo rekordowej liczby osób uczestniczących w Veganuary na całym świecie w tym roku, popyt na produkty wegańskie w Wielkiej Brytanii spadł w styczniu, co widać po spadku ilościowej sprzedaży detalicznej zarówno zamienników bezmięsnych, jak i bezmlecznych.
Zgodnie z badaniem AHDB i Kantar, prawie milion mniej gospodarstw domowych zakupiło artykuły bezmięsne w styczniu 2018 roku niż w styczniu 2017 roku
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.