"Sprzedaż wielkanocna nie była zbyt znacząca w porównaniu do lat ubiegłych"
Sprzedaż wielkanocna ekologicznych rzeżuch była w tym roku ogólnie mieszana, powiedział Christian Gimperlein z Bio-Maintalkresse w odpowiedzi na zapytanie. "Odbiór ilościowy przez detalistów spożywczych był dość zadowalający, podczas gdy popyt na rynku hurtowym i w sektorach gastronomicznych był raczej ograniczony. Pod koniec tygodnia, tj. w okresie międzyświątecznym, popyt ponownie nieco się podniósł. Nawet we wtorek,
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.