"Sprzedaż ziół doniczkowych powróciła do poziomu sprzed pandemii"
Marketing niemieckich ziół doniczkowych przebiega obecnie dość spokojnie. "W tej chwili jest bardzo spokojnie", mówi Helmut Beiermeister, który oferuje swoje samodzielnie wyprodukowane towary na rynku hurtowym w Stuttgarcie. "Ceny nie są tam, gdzie powinny być, biorąc pod uwagę gwałtowny wzrost kosztów produkcji, podczas gdy plony głównych upraw były całkiem zadowalające przez cały rok".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.