Stabilny wzrost sprzedaży dla wyspecjalizowanych sprzedawców produktów ekologicznych w 2023 r.
W drugim kwartale 2023 r. trend sprzedaży w ekologicznym specjalistycznym handlu detalicznym okazał się pozytywny w porównaniu z rokiem poprzednim. Wskazuje to na stabilny trend sprzedaży na koniec trzeciego kwartału. Co dalej?
W 2022 r. specjalistyczne sklepy ekologiczne, tj. sklepy ekologiczne, targi ekologiczne i supermarkety ekologiczne ze 100% asortymentem żywności ekologicznej, po raz pierwszy w historii zamknęły się stratą.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.