Start-up ClimateAi ma na celu pomóc hodowcom przygotować się na bardziej uciążliwy klimat.
Himanshu Gupta dorastał w Indiach, gdzie widział, jak nieprzewidywalnie późny sezon monsunowy często niszczył uprawy i wpływał na życie rolników. Frustracja, której był świadkiem, ostatecznie doprowadziła go do współzałożenia ClimateAi, startupu z siedzibą w Bay Area, którego celem jest pomoc gospodarstwom rolnym i innym firmom w przygotowaniu się na cieplejszy, bardziej destrukcyjny klimat przy użyciu sztucznej inteligencji.
Przez

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.