Strategiczne podejście Białorusi do bezpieczeństwa żywnościowego: Planowanie poza sezonem 2023-2024
MART stosuje systematyczny proces, analizując trzyletnie dane sprzedażowe, w celu ustalenia funduszy stabilizacyjnych. Obliczając potrzeby na podstawie średnich miesięcznych, MART zapewnia skuteczne planowanie. Poza sezonem określa i dystrybuuje popyt lokalnie. Obecnie współpracując z 10 głównymi sieciami detalicznymi, obejmującymi połowę obrotu detalicznego, MART zapewnia szeroki zasięg. Jeśli region stoi w obliczu produktu

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.