"Świetny start nowego sezonu Leanri dzięki rosnącej popularności"
W zeszłym tygodniu firma Euro Gijbels rozpoczęła sprzedaż swoich nowych klementynek Leanri. Po pierwszych pełnych zbiorach w zeszłym roku, John Gijbels i Stef Minten widzą, że ludzie coraz bardziej zaznajamiają się z klejnotem koronnym tej belgijskiej firmy, uprawianym w jej sadzie w Katalonii w Hiszpanii. "Już teraz sprzedaż jest dwukrotnie wyższa niż w zeszłym roku", zaczynają.
Jak dotąd, jak mówią, to

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.