"Szczególnie w Niemczech widzimy dalszy potencjał wzrostu"
W pierwszym roku działalności, UFSA Fresh już wyrobiła sobie markę w międzynarodowym przemyśle owocowym. Jako wyłączny partner handlowy hiszpańskiej firmy eksportowej Delifresh, ta młoda agencja owocowa obsługuje nie tylko głównych klientów w Wiedniu i okolicach, ale także w całej Austrii i w sąsiednich Niemczech. Szczególnie na tym ostatnim rynku sprzedaży dyrektor zarządzający

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.