Sześciotygodniowa kampania zaprezentuje różne australijskie produkty spożywcze.
Nie jest tajemnicą, że koszty życia nadszarpują tygodniowy budżet na żywność, a Australijczycy zastanawiają się, w jaki sposób mogą sprawić, że każdy dolar pójdzie dalej.
Badania zlecone przez National Farmers' Federation wykazały, że 51% Australijczyków jest "bardzo" lub "bardzo" zaniepokojonych kosztami świeżej żywności i artykułów spożywczych, ale równie niepokojące jest to, że taka sama liczba osób twierdzi, że

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.