"Tak jak każda inna firma, musimy produkować to, czego wymaga rynek".
"W ciągu ostatnich 10 lat nasza działalność stale się rozwijała. Obecnie możemy pochwalić się około 5 300 hektarami sadów jabłoniowych, z niewielkim wzrostem w sadach w górnej części doliny", wyjaśnia Martin Pinzger, dyrektor generalny VIP-Associazione delle Cooperative Ortofrutticole della Val Venosta. "Jednak liczba partnerów spadła z 1,637 w 2013 roku (1,498 zintegrowanych

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.