"Technologia oferuje wiele korzyści zarówno w wysokich, jak i niskich sezonach"
Biuro projektowe p2raumdesign z Nordheim opracowało specjalnie dla lad sprzedaży świeżych produktów używanych przez licznych marketerów bezpośrednich w całych Niemczech panel czołowy, który w zależności od potrzeb można opuścić do korpusu lady. W ten sposób w mgnieniu oka można przejść od lady w pełni obsłużonej przez sprzedawców do tymczasowo schłodzonej ekspozycji do samoobsługi, w której można zgłosić
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.