Termin prezentacji programów promocji produktów rolno-spożywczych z dofinansowaniem wspólnotowym: 20 kwietnia
20 kwietnia upływa termin dla organizacji z 27 państw członkowskich UE na przedstawienie programów promocji żywności, które chcą rozwijać na rynku unijnym i w krajach trzecich. Komisja Europejska, która zapewnia współfinansowanie, ogłosiła nabór wniosków 2 lutego. Proces zostanie zakończony jesienią ogłoszeniem zatwierdzonych programów.
W 2023 r. w Europie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.