Tesco Ireland "świętuje milion
Chiny: Czy gorący dyrektor generalny Yonghui może odmienić sieć supermarketów?
Zrodzony jako targ rolniczy w 2001 r., Yonghui szybko się rozwinął jako pierwsza sieć detaliczna, która wprowadziła świeże produkty rolne do chińskich supermarketów. Ale handel elektroniczny i COVID zmieniły wszystko. Czy nowy dyrektor generalny, weteran platformy technologicznej, może to zmienić?
Źródło: thechinaproject.com
Znaczenie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.