"To była jedna z najtrudniejszych kampanii, jakie mieliśmy"
Anecoop przedstawił wyniki kampanii 2021-2022 podczas swojego Walnego Zgromadzenia, które odbyło się w Centrum Konferencyjnym w Walencji.
Mimo wprowadzenia na rynek o 10% mniejszego wolumenu (759 882 ton) niż w poprzedniej kampanii, spółdzielnia drugiego stopnia, z 73 podmiotami stowarzyszonymi, zafakturowała w kampanii 2021-2022 823,6 mln euro, czyli o 4,2% więcej niż w kampanii 2020-2021.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.