"To nadal jest praca par excellence oparta na doświadczeniu"
Jan Vermeiren po 12 latach pożegnał się z Exofi Fresh Market w europejskim centrum w Brukseli w Belgii. Doświadczony handlowiec mówi, że nadszedł czas na nowe wyzwanie, ale w żadnym wypadku nie kończy z tym sektorem. "Myślę, że doświadczenie w tym sektorze pozostaje najważniejszą rzeczą, a dzięki mojemu jestem przekonany, że nadal mogę pomóc wielu firmom iść naprzód", zaczyna Jan.
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.