"To nie ograniczona podaż, ale odmowa płacenia wyższych cen jest przyczyną pustych półek"
Fresh Food ma ostatnio sporo pracy. Belgijska firma skupia się w dużej mierze na rynku angielskim i od czasu Brexitu znacznie się rozwinęła. Kiedy więc półki w tym kraju niedawno opróżniły się, importer/eksporter miał mnóstwo pracy. "Puste półki nie miały nic wspólnego z niedoborami, tylko z ceną. Była produkcja, ale była nieco droższa. Detal nie chciał płacić, ale my tak, więc nasz
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.