"Trudne warunki poprawią sytuację odpornych eksporterów"
"Ten sezon zapowiada się na jeszcze bardziej skomplikowany niż poprzedni dla marokańskiego agrobiznesu i eksportu świeżych produktów", ogłasza Mostapha Mohattan, dyrektor generalny Fructimoor. Mostapha obwinia te same czynniki, na które narzeka wielu producentów, ale zapewnia, że ten trudny okres pozostawi tylko najbardziej odpornych i profesjonalnych eksporterów, którzy wyjdą z kryzysu.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.