Truskawkowe pudełka na Walentynki już wkrótce na półkach sklepowych
Wkrótce znowu będą Walentynki, które również pobudzają kreatywność wielu przedsiębiorców. Produkty prezentowane są w pięknych, urzekających i oczywiście romantycznych opakowaniach.
W ostatnich latach pojawiło się wiele inicjatyw marketingowych, także ze strony firm owocowo-warzywnych, aby wykorzystać ten dzień jako okazję do zwiększenia sprzedaży poprzez oferowanie części katalogu w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.