"Turecki eksport jabłek trafiał głównie do Indii, Rosji i Syrii"
Pierwszy sezon eksportu jabłek w 2021 roku miał swoje wyzwania, ale turecki eksporter produktów Ani Tarim jest bardzo spokojny o obecny sezon jabłek w Turcji, mówi Mehmet Çakmak, kierownik sprzedaży i marketingu eksportera.
"Nasze trwające programy eksportu jabłek i granatów sprawiają, że jesteśmy całkiem zadowoleni, jak dotąd oba sezony były na dobrym poziomie. W pierwszym roku naszego eksportu jabłek, czyli w sezonie 2021-2022, pojawiły się pewne wyzwania, przed którymi stanęliśmy i z którymi musieliśmy sobie poradzić, takie jak trudności we współpracy z drobnymi producentami, wąskie portfolio klientów i nieregularne programy wysyłkowe. Na szczęście te wyzwania pomogły nam lepiej zaplanować w naszym drugim sezonie, od okresu kwitnienia do okresu zbiorów, poprzez bliższą komunikację z naszymi plantatorami, dotarcie do nowych klientów i rynków oraz skoordynowaną organizację załadunków z liniami żeglugowymi."

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.