Tylko dwóch dużych dystrybutorów żywności odnotowało wzrost w pierwszych ośmiu tygodniach roku
W ciągu pierwszych ośmiu tygodni 2024 r. Mercadona i Carrefour były jedynymi dużymi dystrybutorami żywności w Hiszpanii, którym udało się zwiększyć swój udział w rynku pod względem wartości, zgodnie z najnowszymi danymi dostarczonymi przez Algori na temat ewolucji sektora. Mercadona, kierowana przez Juana Roiga, odnotowała największy wzrost....

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.