Tylko jedna trzecia hiszpańskich gospodarstw domowych z małoletnimi dziećmi stosuje zróżnicowaną i zbilansowaną dietę.
Jedna czwarta hiszpańskich nastolatków ma nadwagę, ale hiszpańskie rodziny wydają się niechętnie przyjmować zdrowe nawyki żywieniowe. Tylko 38,7% hiszpańskich gospodarstw domowych z dziećmi w wieku do 12 lat uważa, że przestrzeganie zbilansowanej diety jest ważne, a tylko 32,9% gospodarstw domowych z nieletnimi twierdzi, że przestrzega tego zdrowego nawyku.
Nie lepiej jest wśród młodych dorosłych. Według badania przeprowadzonego przez

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.